Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.01.2010 10:24 - От 1 юни пушачите ще захапят дръвцето:)
Автор: blognamira1 Категория: Други   
Прочетен: 737 Коментари: 0 Гласове:
0



Ставам тая сутрин и какво да видя?

Новина в един сайт, че пушенето ще бъде вече гнусна и нелегална дейност в публичните заведения. Тоест, любителите на самоубийството чрез свърх дози никотин ще трябва да се крият като индианци из тръстиката, пардон стаята за пушене, ако работодателят им се смили и им остави такова лично пространство, в което да се тровят на воля.

А вчера прочетох в Телеграф, че освен забраната, този път щяло да има и орган, който да следи дали тази забрана се спазва. Щяло да има полиция, която да обикаля и да следи дали някой изпаднал в делириум от забавяне на следващата доза никотин в кръвта не е припалил цигара на обществено място.

Което леко ме изпълни с нотка на съчувствие към бъдещите мъки на пушачите. Аз самата съм била върла пушачка и пиячка на кафе и знам как се чувствах в първите месеци, когато отказвах и цигарите и кафето. Имах чувството, че съм ту в безтегловност, ту, че ме е треснал Тунгуския метеорит.

Около 2 месеца не знаех на кой свят съм и постоянно ми се пушеше, а за пиенето на кафе направо ми се дореваваше. На всичко отгоре околните в опит да ме разколебаят в отказването от цигарите нарочно пушеха и пиеха кафе. Тогава изпитвах неистово желание да убивам, главно пушачи, а за пиячите на кафе си мечтаех за набиване на кол. В края на краищата граф Дракула е положил началото на тази хубава балканска традиция, казвах си аз, нека да възродим исконните ценности:)

През цялото време ходех с пакет цигари и запалка в чантата и изкушението да запаля бе огромно. Но изминаха тези два месеца и постепенно жаждата ми за кофеин и никотин, гарнирани с катран отлетя и вече не изпитвах нужда от тях, а отвращение. И тогава изпитах нещо като триумф. Бях надскочила себе си!

Сега мога само да си представям какво ще изпитват заклетите пушачи, които не само не искат да спират цигарите, ами и им го забраняват. Защото още от времето на Адам и Ева, забраненото е най-желано!

При това сега дори няма да могат и да запалят някой фас с трепереща ръка в тоалетната, защото дето се вика Полицията Бди!

Ще се организират цели патрули, чията цел е да обикалят да дебнат де що има нелегална дейност като пушенето.

Не знам дали е само при мен, но тази новина - за полицейските патрули - ми напомни за Полицията, която обикаля из улиците на Техеран и следи дали някоя жена е свалила с 1 милиметър фереджето, дали бурката си е намясто и не дай си Боже някой косъм от косата й да се вижда изпод слоевете забраждане. Тоест Техеранската полиция следи дали всички жени са маскирани като пингвини, както го повелява бълнуването на психично болните им вождове, пардон религиозни фанатици.

Дървото, което пушачите ще захапят ще е голямо и душа да им е яка на тези, дето ще го дъвчат:)


Тагове:   юни,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: blognamira1
Категория: Други
Прочетен: 37303
Постинги: 9
Коментари: 24
Гласове: 33
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930